zone

Abi ja KKK



1. Kuidas on kaubad pakitud, kas keegi näeb, mis paki sees on?
  • Me pakendame kõik kaubad läbipaistmatusse pakendisse. Enamasti on selleks kas turvaümbrik või pappkarp. Seega ei pea muretseme selle pärast, et kuller või pakiautomaadi ümbruses olevad inimesed näeksid, mis on paki sees.

2. Kui pikk on tellimisaeg?

  • Kõik tooted, millel on märgitud laoseis, on laos kohapeal olemas. Seega saame need teie poole teele saata koheselt, ilma eradi tellimisajata.

3. Tegin tellimuse ära ja tasusin, kuid soovin midagi lisada. Kas ma pean transpordi eest uuesti maksma?

  • Ei, kui vormistate kohe uue tellimuse, siis valige transpordiks "lisatellimus". Sellisel juhul uut transpordimakset ei lisandu ning saadame mitme tellimuse tooted koos ühe pakina. Kui olete siiski valinud mitmele tellimusele tasulise transpordi, tagastame topelt transpordikulu. Arvestame siinjuures ka hetkel kehtivat tasuta saatmise miinimummäära.

4. Vormistasin tellimuse ja valisin maksetingimuseks pangalingi, kuid tekkisid ühenduseprobleemid ning ei saanud tasuda - mida teha?

  • Siinkohal on kaks võimalust
  1. Te võite sama tellimuse vormistada uuesti ja proovida sooritada uus makse läbi pangalingi. Tasumata tellimused tühistatakse.
  2. Te võite teha pangas ülekande vastavalt tellimuse kinnitusele. Makse saaja: Tuust oü, arvenumer SEB Pank EE201010220050228013, selgitusse palun kirjutage tellimuse number.

      NB. Tooted on teie jaoks broneeritud alles peale makse laekumist meie kontole.

5. Tegin tellimuse, tasusin ja sain meilile kirja, et pakk on teele saadetud. Tellimuse ajaloos on tellimuse staatus "kätte toimetatud", aga ma pole veel pakki saanud.

  • Paraku ei võimalda hetke kullersüsteemid paki staatuse automaatset uuendamist, seega on paki staatus peale teelesaatmist "teele saadetud" ja kohe peale seda " kätte tometatud". Teieni jõuab saadetis vastavalt valitud transpordiviisile ning seda saab arvestada "teele saadetud" staatuse muutumisest.

6. Kas tellimuse eest saab tasuda kättesaamisel kullerile või pakiautomaati?

  • Ei. Kaup saadetakse kliendile alles peale makse laekumist meie kontole. 

7. Kui kiiresti te paki postitate?

  • Sõltuvalt tellimuse tegemise ja makse laekumise kellaajast, saadame pakid välja kas samal või järgmisel tööpäeval. Edasine kättetoimetamine sõltub valitud transporditeenuse kiirusest. NB! Jõulude ja teiste tähtpäevade ja pühade eel soovitame arvestada transpordiettevõtete suurenenud koormusega ning tekkida võivate viivitustega.
  1. Nt esmaspäeva hommikul läbi pangalingi tasutud saadetis jõuab kasutades Smartposti teenust suhtpunkti teisipäeva jooksul.
  2. Pakiautomaatide täitmise ajad leiate siit: Smartpost  Omniva

8. Millist transpordiviisi valida?

  • Valige Teie jaoks mugavaim ning paki sisu arvestades sobivaim transpordiviis. Kui Teie tellimus sisaldab potensiaalselt temperatuuritundlikke tooteid (nt kondoomid, libestid, õlid jne), siis soovitame kasutada siseruumides asuvaid automaate (Smartpost). 

9. Kui kaua hoitakse pakke pakiautomaatides?

  • Pakke hoitakse pakiautomaatides 7 päeva. 

10. Tellimuse vormistamisel palutakse täita väli, mida ei saa täita...

  • Antud probleemi on tekkinud kasutades Mac seadmega mõnda varasemat Safari brauserit. Võimalusel palun kasutada mõnda teist brauserit/veebilehitsejat, nt Chrome, Firefox jne. Analoogse situatsiooni esinemise korral oleksime tänulikud kui jätate selle kohta tagasiside kas chat'i või meilile info@kirg.ee või info@vibes.ee